Temat reklamy aptek wciąż kontrowersyjny. W upublicznionym niedawno projekcie założeń do nowelizacji ustawy refundacyjnej postulowane jest doprecyzowanie zakazu reklamy aptek i ich działalności. Tymczasem polecamy arytykuł Katarzyny Nowosielskiej „Klient bezprawnie złowiony” (Rzeczpospolita, 23 maja 2013 r.), komentujący m.in. problemy ze stosowaniem Prawa farmaceutycznego w obecnym brzmieniu:

Pozwala informować tylko o adresie placówki i godzinach jej otwarcia. Nie mówi czy katalogi informujące o cenach leków to reklama apteki. A inspekcje traktują je różnie – mówi
Szymon Łajszczak, prawnik z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

Pełna treść artykułu jest dostępna w dzisiejszym papierowym wydaniu Rzeczpospolitej oraz dla prenumeratorów na stronach serwisu online.

Michał Tracz

Michał Tracz
Radca Prawny, Senior Associate

michal.tracz@dzp.pl

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *