26.10.2011
26 października w centrum konferencyjnym Millennium Plaza odbędzie się konferencja pt. "Naliczanie opłat i organizacja systemu gospodarki odpadami". W czasie wydarzenia prezentację pt. "Obowiązki dla gmin wynikające z ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 1 lipca 2011 r." wygłosi Daniel Chojnacki, Senior Associate w naszej kancelarii.
26 października w centrum konferencyjnym Millennium Plaza odbędzie się konferencja pt. "Naliczanie opłat i organizacja systemu gospodarki odpadami". W czasie wydarzenia prezentację pt. "Obowiązki dla gmin wynikające z ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 1 lipca 2011 r." wygłosi Daniel Chojnacki, Senior Associate w naszej kancelarii.
W ramach prezentacji omówione zostaną następujące kwestie:
- Jak dostosować regulamin czystości do wymogów nowej ustawy
- Czy gminy mają stworzyć dodatkową jednostkę, która zajmie się całym systemem
- Co powinno się znaleźć w wytycznych do uchwał
- Co zrobić z właśnie podpisanymi umowami długoterminowymi na wywóz śmieci
- Jak zorganizować całą logistykę czyli zapewnienie worków i kontenerów
- Czy musi istnieć 6 rodzajów pojemników czy wystarczą tylko dwa na suche i mokre odpady
- Jak zorganizować zbiórkę odpadów selektywnych
- Jak powinien wyglądać rejestr działalności regulowanej.