Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?

Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.

ODWOŁONE Contact Center – jak ograniczyć ryzyko kar?

19.03.2020

Autorzy:

Paweł Gruszecki
Karolina Kulikowska-Gruszecka

Praktyka:

IP&TMT

Specjalizacje:

Technologie, media, telekomunikacja

W związku z sytuacją spowodowaną wirusem COVID-19 organizatorzy podjęli decyzję o przeniesieniu terminu wydarzenia. Poinformujemy Państwa o nowym terminie wydarzenia.

 

19-20 marca 2020 zapraszamy do Centrum Konferencyjnego Golden Floor w Warszawie na warsztaty mające na celu przekazanie wiedzy pozwalającej na zapewnienie zgodności działalności Contact Center z przepisami w zakresie: prawa telekomunikacyjnego, świadczenia usług drogą elektroniczną, ochrony baz danych oraz ochrony danych osobowych. 

Podczas warsztatów Paweł Gruszecki i Karolina Kulikowska z Praktyki IP&TMT DZP omówią zarówno aspekty aspekty prawne dotyczące działalności CC, jak i kwestie techniczno-organizacyjne, m.in.: analizę ryzyka, wewnętrzne ramy kontrolne, plany ciągłości działania (BCP) oraz plany awaryjne (DRP).

Warsztaty są skierowane do kierowników Contact (Call) Center, kierowników projektów w Contact (Call) Center, konsultantów w CC oraz osób odpowiedzialnych za szkolenia konsultantów w CC, także wszelkich innych osób zatrudnionych w CC biorących udział w organizacji pracy CC.

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia znajdą Państwo na stronie organizatora http://ideoria.pl/szkolenia/contact-center-ryzyko-kar/?icwcv=15

Bądź na bieżąco z DZP