Kiedy i gdzie mogę poznać mojego doradcę?

Uczestniczymy w wielu konferencjach. Spotkajmy się tam.

Współczesna forma reklamy – jak bezpiecznie promować leki OTC w social media?

02.03.2022

Autorzy:

Joanna Belowska
Jolanta Wojtaś

Praktyka:

Life Sciences

Specjalizacje:

Prawo farmaceutyczne

Zapraszamy na webinar pt. „Współczesna forma reklamy – jak bezpiecznie promować leki OTC w social media?”, którego prelegentkami będą Jolanta Wojtaś i Joanna Belowska, Associates z Praktyki Life Sciences. To drugie z cyklu spotkań dotyczących prawnych aspektów promowania w mediach społecznościowych produktów dostępnych bez recepty.

Komunikacja marketingowa produktów leczniczych podlega wielu ograniczeniom. Promowane mogą być jedynie te leki, które wydawane są bez recepty – tzw. OTC (over the counter). Do tego dochodzą jeszcze ograniczenia związane z wiekiem odbiorów reklamy oraz cały szereg ograniczeń dotyczących np. nazwy danego produktu. Mimo to jednak, producenci wciąż poszukują nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży, korzystając przy tym coraz częściej z mediów społecznościowych.

Podczas spotkania nasze prawniczki omówią obowiązujące regulacje prawne dotyczące reklam leków OTC publikowanych w social media. Wyjaśnią również, jak dopasować komunikację promocyjną do – różniących się między sobą w kwestii reklamy leków – regulaminów poszczególnych serwisów społecznościowych. Uczestnicy dowiedzą się również, jak wykorzystać potencjał reklamy targetowanej leków OTC nie naruszając Kodeksu InFarmy.

Więcej informacji o webinarze znajdą Państwo w załączonym zaproszeniu.

Data: 2 marca, godz. 11.00 - 12.00
Miejsce: platforma MS Teams
Rejestracja: do 16 lutego pod linkiem

Udział jest bezpłatny i możliwy po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez organizatorów. Przed webinarem otrzymają Państwo link umożliwiający udział w spotkaniu.

Bądź na bieżąco z DZP