30.01.2016

Autorzy:

Praktyki:

Specjalizacje:

Reklama wyrobów jest tematem poruszanym rzadko. Wynika to z faktu, iż w porównaniu do produktów leczniczych czy suplementów, reklama wyrobów została uregulowana znacznie mniej szczegółowo.

Reklama wyrobów medycznych jest tematem poruszanym dość rzadko nie tylko w dyskusjach prawniczych, ale także prasowych. Wynika to z faktu, iż, w porównaniu do produktów leczniczych czy nawet żywności (w tym suplementów diety), reklama wyrobów medycznych została uregulowana znacznie mniej szczegółowo.

Brak precyzyjnych regulacji powoduje, że granica pomiędzy działaniami dozwolonymi i zakazanymi jest mniej wyraźna. W niniejszym artykule chcemy przybliżyć regulacje dotyczące reklamy wyrobów medycznych. Konstruując strategię marketingową firmy, jak również pojedynczą komunikację reklamową, powinniśmy pamiętać o czynnikach prawnych wpływających na bezpieczeństwo naszego działania.

Pełna treść artykułu jest dostępna w załączonym PDF.

Źródło: Biotechnologia.pl, 1/2016

Pobierz pełną treść