Ofertę pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej a następnie przekształconą do postaci elektronicznej, powinno się uznać za dokument elektroniczny.
Ofertę pierwotnie sporządzoną w postaci papierowej a następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie, powinno się uznać za dokument elektroniczny. Tak wynika z najnowszej opinii Prezesa Urzędu zamówień Publicznych.
Nowelizacja Prawa zamówień publicznych mająca na celu zapewnienie zgodności polskich przepisów z unijnymi dyrektywami zamówieniowymi weszła w życie 18 października 2018 r. Co do zasady wszelkie postępowania o wartości powyżej progów UE (z wyłączeniem tych dotyczących zamówień w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa) wszczęte od tej daty są prowadzone w całości w formie elektronicznej.
Dalsza część artykułu dostępna jest w załączonym pliku PDF.
Źródło: Gazeta Samorządu i Administracji, Maj 2019