14.03.2023

Autorzy:

Praktyki:

Specjalizacje:

Eksperci z Praktyki Life Sciences, Marek Paluch oraz Olga Chodorowska, podczas szkolenia dla przedsiębiorców z branży wyrobów medycznych, przybliżą aktualne regulacje dotyczące reklamy tych produktów, które weszły w życie 1 stycznia br.

Nowe przepisy ustawy o wyrobach medycznych, które weszły w życie 1 stycznia, regulują obszar ich reklamy w sposób dużo bardziej rygorystyczny niż dotychczas. Wymusza to na przedsiębiorcach działających w branży weryfikację i modyfikację dotychczasowych działań marketingowych, a nawet w wielu przypadkach, zaplanowania ich od nowa.

Dodatkowo nowe regulacje obejmują także takie obszary aktywności promocyjnej, jak sponsoring konferencji czy współpracę z influencerami. 

14 marca, podczas szkolenia organizowanego przez firmę EduPharm, nasi eksperci z Praktyki Life Sciences, Marek Paluch, Senior Associate i Olga Chodorowska, Associate, wyjaśnią jakie materiały i aktywności w praktyce mogą zostać uznane za reklamę oraz jakie elementy muszą, a jakie nie powinny się w niej znaleźć. Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jaki okres przejściowy został przewidziany w ustawie i jakie są potencjalne obszary ryzyk związane z dostosowaniem się do nowych regulacji. 

Celem szkolenia jest ułatwienie przedsiębiorcom działającym w branży wyrobów medycznych adaptacji do nowej rzeczywistości prawnej. 

Więcej informacji i zapisy na stronie organizatora.