Marek Paluch, Magdalena Wojtkowiak oraz Olga Chodorowska z zespołu prawa farmaceutycznego poprowadzą szkolenie organizowane przez EduPharm.
Przepisy dotyczące reklamowania wyrobów medycznych, które znacząco ograniczają możliwości promocji w tym obszarze obowiązują już od roku. Mimo to ich poprawne stosowanie nadal jest wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza w przypadku reklam zamieszczanych na platformach internetowych.
Podczas szkolenia „Praktyczne wskazówki w labiryncie reklamy wyrobów medycznych” organizowanego przez EduPharm, które odbędzie się 11 stycznia w Warszawie oraz w formule online, eksperci z zespołu prawa farmaceutycznego, Marek Paluch, Magdalena Wojtkowiak i Olga Chodorowska omówią:
- regulacje, które należy uwzględniać w reklamie wyrobów medycznych,
- obowiązki związane z reklamą wyrobów medycznych,
- samoregulacje branżowe i dobre praktyki prowadzenia reklamy.
W części warsztatowej, wspólnie z uczestnikami, zostaną przeanalizowane przykłady reklam, a następnie wypracowane sposoby dostosowania przekazu do obowiązujących regulacji.
Więcej informacji oraz rejestracja na stronie organizatora.