11.01.2024

Autorzy:

Praktyki:

Specjalizacje:

Marek Paluch, Magdalena Wojtkowiak oraz Olga Chodorowska z zespołu prawa farmaceutycznego poprowadzą szkolenie organizowane przez EduPharm.

Przepisy dotyczące reklamowania wyrobów medycznych, które znacząco ograniczają możliwości promocji w tym obszarze obowiązują już od roku. Mimo to ich poprawne stosowanie nadal jest wyzwaniem dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza w przypadku reklam zamieszczanych na platformach internetowych.

Podczas szkolenia „Praktyczne wskazówki w labiryncie reklamy wyrobów medycznych” organizowanego przez EduPharm, które odbędzie się 11 stycznia w Warszawie oraz w formule online, eksperci z zespołu prawa farmaceutycznego, Marek Paluch, Magdalena Wojtkowiak i Olga Chodorowska omówią:

  • regulacje, które należy uwzględniać w reklamie wyrobów medycznych,
  • obowiązki związane z reklamą wyrobów medycznych,
  • samoregulacje branżowe i dobre praktyki prowadzenia reklamy.

W części warsztatowej, wspólnie z uczestnikami, zostaną przeanalizowane przykłady reklam, a następnie wypracowane sposoby dostosowania przekazu do obowiązujących regulacji.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie organizatora.