Jak pracuje mój partner prawny?

Aktualności.

Diagnoza stanu polskich mediów – Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce

16.07.2015

Autorzy:
Wojciech Dziomdziora

Z przyjemnością informujemy, że w lipcu ukazał się raport pt. "Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce 2015-2020". Liderem projektu i redaktorem naczelnym był Wojciech Dziomdziora z Praktyki IP&TMT kancelarii DZP. Dokument został opublikowany przez Fundację Sztuka-Media-Film, pierwszy think-tank medialny w Polsce. 

Jest to bez wątpienia pionierska praca opisująca stan rynku mediów w sposób kompleksowy. Oprócz analiz porównawczych zestawiających lata poprzednie z sytuacją obecną, Strategia, jak sam tytuł wskazuje, zawiera także prognozy dotyczące rozwoju polskiego rynku mediów oraz listę postulatów, jakie należy spełnić dla realizacji dobra publicznego w mediach.

Dokument przygotowali: Wojciech Dziomdziora (lider projektu i redaktor naczelny), prof. zw. dr hab. Tadeusz Miczka, prof. dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. dr hab. Stanisław Piątek, dr. Dominik Batorski, dr Andrzej Garapich, dr Tomasz Gackowski oraz Agnieszka Ogrodowczyk.

"Strategia rozwoju rynku medialnego w Polsce 2015-2020" jest dostępna pod adresem http://sztukamediafilm.pl.

Bądź na bieżąco z DZP