9 listopada Marek Paluch i Magdalena Wojtkowiak poprowadzą szkolenie, podczas którego podsumują wprowadzane z początkiem 2022 roku zmiany zasad reklamowania wyrobów medycznych. Organizatorem wydarzenia jest EduPharm.

Od nowego roku wejdą w życie nowe przepisy kształtujące zasady reklamowania wyrobów medycznych. Prace nad zapowiadaną ustawą dobiegają końca, dzięki temu już dziś możemy ocenić, jak producenci mogą przygotować się do nadchodzącej rzeczywistości.

9 listopada Marek Paluch i Magdalena Wojtkowiak, Associates z praktyki Life Sciences poprowadzą szkolenie, podczas którego podsumują wdrażane zmiany. Przedstawią także praktyczne rozwiązania, które pomogą poradzić sobie z nową rzeczywistością prawną.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się również, jak zaadresować nowe wymagania poprzez wewnętrzne rozwiązania proceduralne i organizacyjne.

Organizatorem wydarzenia jest EduPharm.

Agenda spotkania i informacje dotyczące możliwości udziału dostępne są na stronie organizatora.