Anna Partyka-Opiela i Monika Leszczyńska z zespołu compliance podczas szkolenia omówią metodologię legal design, jej korzyści oraz wpływ na relację prawnik-klient.
Legal Design całkowicie zmienia sposób komunikacji prawnej. To połączenie precyzji i wiedzy prawnej z prostym przekazem słownym ilustrowanym grafikami. Dzięki zastosowaniu tej metody język i forma dokumentów prawnych takich jak procedury czy umowy są znaczenie lepiej dopasowane do potrzeb odbiorców. Klienci szybciej zapoznają się z dokumentami oraz lepiej rozumieją zobowiązania stron kontraktu, co znacząco ułatwia negocjacje i oszczędza czas. Wpływa to także na transparentność ustaleń wzmacniając tym samym zaufanie w relacji prawnik-klient.
Wiele firm stosuje Legal Design również po to, aby ich dokumenty prawne były dostosowane do różnych nośników, w szczególności mobilnych. Jest to zatem także wsparcie w dążeniu do innowacyjności.
O tej innowacyjnej metodzie opowiedzą 6 grudnia Anna Partyka-Opiela, Partner, i Monika Leszczyńska, Associate, z zespołu compliance w ramach organizowanego przez DZP szkolenia „Prawnik – projektant rozwiązań prawnych”.
- Co składa się na legal design?
- Kim jest prawnik-projektant?
- W jakim celu stosuje on legal design?
- Jakie są korzyści tej metody?
- Jak wpływa ona na relację prawnik-klient?
Na te pytania już wkrótce odpowiedzą nasze ekspertki.
Data: 6 grudnia, 12:00-14:00
Miejsce: Platforma MS Teams
Rejestracja: do 5 grudnia
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i możliwy po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez organizatorów.