Hubert Kawałek, Associate z Praktyki Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć podczas szkolenia organizowanego przez Puls Biznesu omówi kwestie związane ze sporządzaniem przez Biuro Zarządu protokołów z posiedzeń.

Zadania, które spoczywają na Biurze Zarządu, wynikają nie tylko z konieczności sprostania wymaganiom organizacyjnym oraz zapewnienia sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy, ale również bezpośrednio z obowiązującego prawa. W świetle rozwoju technologii oraz zmieniających się regulacji m.in. w zakresie kodeksu spółek handlowych, dokumentów elektronicznych i innych przepisów wpływających na pracę Biura Zarządu coraz istotniejsze staje się sprawne pozyskiwanie informacji i łączenie wiedzy z różnych obszarów prawa.

Podczas konferencji Biuro Zarządu i Rady Nadzorczej, zaproszeni eksperci przedstawią rolę Biura Zarządu w organizacji oraz przybliżą kluczowe zmiany prawne dotyczące obsługi Zarządu. Omówią też zasady tworzenia dokumentacji korporacyjnej, zasady sprawozdań finansowych, a także kwestię wykorzystania umiejętności miękkich w codziennej pracy z Zarządem. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak budować pewność siebie podczas prezentacji oraz jak skutecznie zarządzać stresem i sytuacjami kryzysowymi w pracy.

Hubert Kawałek, Associate z Praktyki Prawa Spółek, Fuzji i Przejęć, przedstawi temat „Sporządzanie protokołów z posiedzeń poszczególnych organów przez Biuro Zarządu”, w ramach którego odpowie na pytania:

  • Kto i kiedy podpisuje protokół?
  • Kto przechowuje protokół?

Konferencja odbędzie się 1 grudnia 2023 r. w formule online.

Szczegóły wydarzenia oraz rejestracja dostępne na stronie organizatora.