05.06.2025

Autorzy:

Praktyki:

Specjalizacje:

Ekspertki DZP, Agata Mierzwa i Zuzanna Gaczyńska, przedstawią wskazówki, jak reagować na aktywność pracowników w social mediach, gdzie przebiega granica między prywatnością a interesem pracodawcy.

Rozwój technologii i digitalizacja życia codziennego rodzą nowe wyzwania w relacji pracodawca-pracownik. Wypowiedzi i materiały publikowane przez pracowników w Internecie, choć z pozoru niezwiązane z pracą, mogą naruszać interesy pracodawcy czy wpływać negatywnie na jego renomę.

Pracodawcy stają więc przed wyzwaniem jak reagować na niepożądaną aktywność swoich pracowników w internecie jednocześnie szanując ich prawo do prywatności i wyrażania poglądów.

Zapraszamy przedstawicieli działów prawnych oraz działów HR na webinar, które ma na celu zapoznanie pracodawców z możliwościami reakcji na działania pracowników w sieci oraz wskazanie, jak efektywnie zarządzać tą sferą w zgodzie z obowiązującym prawem i dobrymi praktykami. Podczas spotkania ekspertki z Praktyki Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Agata Mierzwa, Partner, Współzarządzająca Praktyką oraz Zuzanna Gaczyńska, Associate, omówią m.in. przykłady z orzecznictwa, skuteczne działania prewencyjne i sposoby reagowania na kryzysy reputacyjne. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań w trakcie sesji Q&A.

Szczegółowa agenda w załączonym zaproszeniu.

Data: 5 czerwca (czwartek), godz. 9:30–10:30
Miejsce: online (MS Teams)
Rejestracja: do 4 czerwca, do godz. 12:00

Uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Udział możliwy po otrzymaniu mailowego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Już dziś zapraszamy na kolejne spotkania online z cyklu spotkań z prawem pracy:

„Rekrutacja pod lupą – AI, background checks, jawność wynagrodzeń i ryzyko dyskryminacji” – 25 czerwca. Szczegółowe programy opublikujemy wkrótce. Jeśli chcesz być na bieżąco z tematami prawa pracy, zachęcamy do śledzenia bloga DZP.

Pobierz plik