27.03.2014
27 marca w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie odbędzie się seminarium "Finansowanie portów i przedsiębiorstw lotniczych. Nowa perspektywa finansowa UE. Nowe zasady pomocy publicznej". W spotkaniu wezmą udział ekspertki kancelarii DZP w zakresie pomocy publicznej - Aleksandra Auleytner, Partner oraz Anna Glapa, Senior Associate, które zaprezentują temat "Wytyczne UE dotyczące pomocy państwa na rzecz portów lotniczych i przedsiębiorstw lotniczych – aspekty praktyczne – konsekwencje dla otrzymujących i przekazujących pomoc".
27 marca w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w Warszawie odbędzie się seminarium "Finansowanie portów i przedsiębiorstw lotniczych. Nowa perspektywa finansowa UE. Nowe zasady pomocy publicznej". W spotkaniu wezmą udział ekspertki kancelarii DZP w zakresie pomocy publicznej - Aleksandra Auleytner, Partner oraz Anna Glapa, Senior Associate, które zaprezentują temat "Wytyczne UE dotyczące pomocy państwa na rzecz portów lotniczych i przedsiębiorstw lotniczych – aspekty praktyczne – konsekwencje dla otrzymujących i przekazujących pomoc".
Nieprawidłowości przy udzielaniu pomocy publicznej mogą skutkować poważnymi konsekwencjami finansowymi. Dodatkowo w nowej perspektywie finansowej zaostrza się podejście do pomocy publicznej. Jak znaleźć nowe źródła finansowania?
Główne zagadnienia seminarium:
- Nowe podejście do pomocy publicznej – co z pomocą udzieloną w przeszłości?
- Wytyczne UE dotyczące pomocy państwa na rzecz portów lotniczych i przedsiębiorstw lotniczych – aspekty praktyczne – konsekwencje dla otrzymujących i przekazujących pomoc
- Finansowanie publiczne portów lotniczych a stosowanie testu prywatnego inwestora
- Pomoc na inwestycje na rzecz portów lotniczych
- Potencjalne możliwości wsparcia i finansowania dla portów i przedsiębiorstw lotniczych w nowej perspektywie finansowej UE
- Definicja usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym w portach i transporcie lotniczym
- Rekompensata – nowy wymóg? Kogo dotyczy? Jak obliczać?
Więcej informacji nt. wydarzenia znajdą Państwo na stronie organizatora: http://www.hallmarkevents.pl